کارتون های من و...

من سهراب هستم اینم وبلاگمه. من یازده ساله هستم.من کارتون می سازم می خوام آن ها را به شما نشون بدم! البته چیز های دیگه هم می گذارم!

کارتون های من و...

من سهراب هستم اینم وبلاگمه. من یازده ساله هستم.من کارتون می سازم می خوام آن ها را به شما نشون بدم! البته چیز های دیگه هم می گذارم!

قسمتی از خاطراتم

این هم  یکی از  روزهاییست  که به صورت خاطره نوشتم و نقاشی های آن را هم خودم کشیدم.  این را اگر بخواهید که ببینید باید اول دانلود کنید و ببینید.

 

 

 

 

 

دانلود

سرنوشت مرد ماهی گیر

این کارتون در باره ی یک مردی است که میرود ماهی گیری و اتفاق جالبی برایش می افتد! ببینید می فهمید. 

 

 

 

 

 

 

دانلود

مستم مستم با صدای سهراب

این در واقع یک آهنگ قدیمی محلی معروف، به نام مستم مستم است که پدرم آهنگش را تنظیم کرده است و من در سن 7 سالگی وقتی که چند تا از دندان های شیری ام افتاده بود، در استودیو ی خانگی خودمان خوانده ام! قشنگه؟ 

 

 

 

 

 

دانلود

عکس خودم

سلام. این یکی دیگر از عکس های منه. من این عکس را سال 1391 بین جاده ی زنجان همدان کناره یک مزرعه ی آفتاب گردان گرفتم. کدوم قشنگ تره؟عکس خودم