کارتون های من و...

من سهراب هستم اینم وبلاگمه. من یازده ساله هستم.من کارتون می سازم می خوام آن ها را به شما نشون بدم! البته چیز های دیگه هم می گذارم!

کارتون های من و...

من سهراب هستم اینم وبلاگمه. من یازده ساله هستم.من کارتون می سازم می خوام آن ها را به شما نشون بدم! البته چیز های دیگه هم می گذارم!

پسر خراب کار

این کارتون درباره ی یک پسر خیلی بدی است که یک خراب کاری بزرگ می کند و بعد سزای کارش را می بیند! هه هه هه 

 

 

 

 

دانلود

سرما و درخت کلاه

این فیلم درباره ی پسری است که در هوای خیلی سرد یخ میزند و آب میشود. فقط کلاه ی او باقی می ماند و درخت کلاه بیرون می آید! 

 

 

 

 

دانلود

بد بختی

این فیلمی که خودم ساختم درباره ی یک شبی است که رعد و برق می شود و به خانه ی یک نفر می خورد و خانه ی اون طرف آتش می گیرد و پودر می شود و تمام می شود! اون طرف وقتی می آید خیلی ناراحت می شود و می رود خودش را از کوه پایین می اندازد! این فیلم را وقتی ساختم که معلم کلاس آمادگی ام خانه اش آتش گرفته بود! 

 

 

 

 دانلود

قسمت آخر تام و جری

من می خوام قسمت آخر تام و جری را به شما نشون دهم تا کیف کنید. 

 

 

 

دانلود

عکس خودم

 

این عکسمه! من یازده سالمه و در استان یزد زندگی می کنم. اسمم هم سهراب سهیلی زاده است. من کلاس پنجم هستم.من به کامپیوتر خیلی علاقه دارم البته درس هم می خونم.  لطفا هر وقتی که نگاه می کنیدُ نظر هم بدهید!