کارتون های من و...

من سهراب هستم اینم وبلاگمه. من یازده ساله هستم.من کارتون می سازم می خوام آن ها را به شما نشون بدم! البته چیز های دیگه هم می گذارم!

کارتون های من و...

من سهراب هستم اینم وبلاگمه. من یازده ساله هستم.من کارتون می سازم می خوام آن ها را به شما نشون بدم! البته چیز های دیگه هم می گذارم!

تولد داداش کوچولو

تولد داداش کوچولوهوراااااااااااااااااااااااااااا... یه خبر خوب! 

  

بالاخره بعد از سال ها انتظار،صبح روز شنبه ۱۶ آذر ماه امسال(۹۲) من هم صاحب یه داداش کوچولو شدم. جالبیش اینه که ۱۶ آذر درست روز تولد مامان بزرگم (مامان بابام) هم هست. اسم داداشم را گذاشتیم « آرش» اسم آرش و اسم من اسم دو تا از شخصیت های مهم شاهنامه ی فردوسی هست. من از این که آرش هم به جمع خونواده ی ما اضافه شده،خیلی خیلی خوش حالم!   

 

اینم چندتا از عکس های آرش... ببینید و حال کنید،فقط یادتون نره بگین ماشاالله...

نظرات 2 + ارسال نظر
آقای"لاله"زاری یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 18:03 http://cvbhgfhfhf

سلام."ماشاالله"به"این"پُسَر"

محمدرنجبر چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:00 http://whvnhsv vofnm jkefnmgdf

:سهراب جون به تو تبریک می گم
منم خیلی داداش یا خواهر کوچولو دوست دارم اما خدا نخواست که من داشته باشم ولی یک خواهر گنده دارم که دبیرستان نیست.
داداش خوبی باید باشه مگه نه؟
راستی وبلاگت را جالب کن .
جیز های جدید بریز تا من به تو بیشتر نظر بدهم
بیشتر تو باید عکاس بشی بااین عکسای اعلا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.