کارتون های من و...

من سهراب هستم اینم وبلاگمه. من یازده ساله هستم.من کارتون می سازم می خوام آن ها را به شما نشون بدم! البته چیز های دیگه هم می گذارم!

کارتون های من و...

من سهراب هستم اینم وبلاگمه. من یازده ساله هستم.من کارتون می سازم می خوام آن ها را به شما نشون بدم! البته چیز های دیگه هم می گذارم!

مستم مستم با صدای سهراب

این در واقع یک آهنگ قدیمی محلی معروف، به نام مستم مستم است که پدرم آهنگش را تنظیم کرده است و من در سن 7 سالگی وقتی که چند تا از دندان های شیری ام افتاده بود، در استودیو ی خانگی خودمان خوانده ام! قشنگه؟ 

 

 

 

 

 

دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی یغمایی شنبه 6 مهر 1392 ساعت 11:32

بسیار عالی! آفرین به این علاقه و احساس. خواستی با هم همکاری کنیم! فیلم نامه از من ساخت از تو!
به امید دیدار

خیلی ممنون آقای مرتضی! فکر بدی هم نیست! اینشاالله یک کار خیلی بزرگی بشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.