کارتون های من و...

من سهراب هستم اینم وبلاگمه. من یازده ساله هستم.من کارتون می سازم می خوام آن ها را به شما نشون بدم! البته چیز های دیگه هم می گذارم!

کارتون های من و...

من سهراب هستم اینم وبلاگمه. من یازده ساله هستم.من کارتون می سازم می خوام آن ها را به شما نشون بدم! البته چیز های دیگه هم می گذارم!

بد بختی

این فیلمی که خودم ساختم درباره ی یک شبی است که رعد و برق می شود و به خانه ی یک نفر می خورد و خانه ی اون طرف آتش می گیرد و پودر می شود و تمام می شود! اون طرف وقتی می آید خیلی ناراحت می شود و می رود خودش را از کوه پایین می اندازد! این فیلم را وقتی ساختم که معلم کلاس آمادگی ام خانه اش آتش گرفته بود! 

 

 

 

 دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 07:46

وای خیلی قشنگ بود- ولی دلم سوخت - معلومه خیلی معلم را دوست داشتی - خوشحال به حال معلمت که همچین شاگرد با احساسی داره

ممنون حمید- اسم معلم من خانم (بهادر) بود. میدونی چرا من این معلم اینقدر دوست داشتم؟ چون که خیلی به من لطف داشت. مثلا: وقتی پدر یا مادرم وقت نداشتند که بیان دنبالم اون مرا به خانه اش می برد تا بیان دنبالم. یکبار هم با هم همبرگر خوردیم! آ................ه یادش به خیر!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.